Kundtjänst

Frågor och svar

Om vi vill förändra vårt avtal?

Är behovet fler enheter skapar du ett nytt avtal för det antal nya enheter Ni behöver i "Anpassa & Hyr" verktyget på ergostore.se. Om Ni vill förändra löptiden på ett befintligt avtal skickar Ni ett mail till avtal@ergostore.se med hänvisning till vilket avtalsnummer Ni vill förändra och vilken ny avtalstid Ni önskar. Vi skickar därefter ett nytt avtal till Er för signering.

Om en produkt inte fungerar

Notera produktens serienummer och skicka oss ett mail till support@ergostore.se med en beskrivning på problemet så återkommer vi inom kort med instruktioner och förslag på åtgärd.

Uppsägning och Retur

När Ni inte längre har behov av produkten skickar Ni bara ett mail till avtal@ergostore.se med rubriken "Uppsägning av avtal xxx" där Ni ersätter xxx med det avtalsnummer Ni vill säga upp. Vi svarar med en bekräftelse på uppsägningen och instruktioner på var utrustningen skall returneras.